USM.. Kontroversi gila...

tak sangka betul... di sebalik aku bingung nak memilih samada nak menerima atau menolak tawaran USM, rupanya ribuan pemohon USM tertipu dek kesilapan teknikal USM. punyalah...
aku tak dapat bayangkan kalau aku berada di tempat mereka...
aku terjumpa forum yang penuh caci maki dorang pada USM. memang sadis lah.. well, sememangnya satu kesilapan yang terlalu menyakitkan, apatah lagi ni kali pertama USM dapat peluang pilih student sendiri..
dan tiba-tiba aku rasa macam aku ni tak bersyukur pula... sebab menolak tawaran USM...
tapi, serius, aku tak tahu masalah ni melanda, sampailah aku baca suratkhabar tadi. mama terkejut gila dan tanya samada tawaran yang aku dapat sah / tidak. aku jawablah sah, sebab aku mmg dapat msg dari USM. and aku cek pada tawaran tu pada 30hb, dah sahkan pada 31hb.
apapun, aku pun dah penat nak bercakap ttg USM ni lagi.
doakan je aku dapat tawaran yang lebih baik through UPU. insya-allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan