PENAT.

cerita minggu ini... YANG MEMENATKAN...

UJIAN.

2 hari lalu, aku dah amek ujian Medsi n Munsyi tue.. huhu...
Medsi tu sebijik serupa sama dengan ujian yg kami pernah jawab kat sekolah dulu.. mungkin masa tu kami kena jadi bahan uji kaji... hmm, rmai jugak yg apply perguruan dari kelas aku... kat likas kelmarin, aku jumpa Ashilla, bird n Fong...

ujian ujian munsyi, ada sharon n mac.. haha, seperti dijangka, aku sorang je budak sastera.. n, calon yang memohon usm di sabah ni hanya 113 orang... haha... sudah kujangka... punya lah sikit... dah pasti kalau aku lulus ujian tu, aku sorang2 terkapai-kapai dekat Pulau Mutiara... hah, tapi aku memang selalu terkapai-kapai keseorangan selam nie..

xpelah, aku kan INDIE? (bak kata c ag n sadeeq).. Hidup indiependent, minat budak2 muzik indie, cita-cita pun aku harap aku dpt jadi penulis indiependent yg tak terikat dgn majikan... hehe..

aha... crita psl ujian nie kan... bukan apa juga... relaks je menjawab... tapi yelah, kena jujur dgn diri sendiri lah... aku kalu bahagian minat dan kerjaya memang cepat aku pilih jawapan... bahagian perasaan diri, emosi.. nah haa.... bingunglah sekejap... keyakinan tu takde kot...? masalah emosi betullah... huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan